HTML

Legénykonyha

Tükörtojás, halott állatok, megalázott növények. Benne van, hogy elbasszuk.

Friss topikok

Címkék

alkohol (6) bélszín (1) büfé (7) cb350 (2) cserna-szabó andrás (2) cukor (2) dráma (1) dugás (5) édesség (3) étel (6) étkezde (5) étterem (1) fakanál (4) falatozó (3) főzés (5) freud (1) haiku (3) halál (5) honda (1) ital (1) kolbász (2) kritika (3) lázár ervin (1) lecsó (4) legénykonyha (5) lencse (1) monológ (2) nyár (2) pác (1) pácolás (1) pálinka (1) panellakás (2) panellecsó (1) recept (4) rozé (1) szerelem (4) szex (2) tőgy (1) vacsora (1) vér (1) vita (1) Címkefelhő

Hogy a Freud-pác

2013.10.21. 06:33 kurtvonnegutemailcime

működik: lányok, asszonyok, használják bátran! (mehet véresen, túl ne süssék, lányok-asszonyok, kettő perc max, mellé zsályás-petrezselymes vajaskumplit tettem, főztem savanyúból édes almaszószt is: durvára az almát, kevés vízzel, sok cukorral, szegfűszeggel, egy csepp balzsamecettel tettem fel főni. Oszt elvolt magának.

Sose gondoltam volna, hogy az "egy csepp"-et, mint mennyiséget a betűmön valaha is kiejtem. De megtörtént. Ezen már kár siránkozni.)

Szólj hozzá!

Címkék: főzés dugás étkezde legénykonyha

A bejegyzés trackback címe:

https://legenykonyha2.blog.hu/api/trackback/id/tr955586440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása